BUSY BUSY

Disse dagene går så fort og desverre er det bloggingen som har trukket det korteste strået i prioriterings rekken. Det har vært helt sinnsykt mye lekser og skolearbeid i tillegg til jobb og oppkjøring til vår tur til Romania i morgen!

Jeg drukner i innleveringer, prøver og lekser om dagen og er ikke hjemme før nærmere 10 hver dag. I tillegg har jeg hatt litt trøbbel med bekkenet/korsryggen min. Det er ikke no farlig, men det gjør veldig vondt, så greit å få det på plass. Så det har vært hele to dager til manuellterapaut 

Jeg satser på at jeg har nett i Romania slik at jeg får lagt ut bilder fra turen og konkurransen…for hvis det ikke er nett der blir det ingen blogging før tirsdag!!

Håper på en litt roligere periode fremover slik at jeg skal få tid til å slappe av og blogge på kveldene.

Ønsker alle en super kveld! Gleder meg tiol å dele Romania-turen med dere!

 

-Ronja

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg