LONG TIME NO SEE

Så lenge siden jeg har fått laget henna! Hovedsakelig fordi jeg har konkurrert så mye i det siste at jeg ikke har hatt nok tid til å ha en henna-tatovetring i mellomtiden. Men endelig har jeg litt tid. Her ser dere noen bilder fra det jeg lagde i går kveld! Beklager for diverse selvbruningsflekker..

               

 

                        

Ikke glem å sjekke ut #hennabyronja på instagram, “shop” en min her på bloggen, og at du kan bestille en avtale på [email protected] ! 
Har blitt booket til et par avtaler i Haugesund om en måneds tid. Så jeg er tilgjengelig i Lillestrøm/Oslo området, og Haugesund området.

Ønsker alle en super kveld! 

 

-Ronja

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg