HELSINKI CITY


I går hadde vi hele dagen på å utforske Helsinki! Som dere vet dersom dere leste gårsdagens innlegg, ble det en ganske innholdsrik dag.

Det er ganske kjølig i her, men heldigvis ikke like kaldt som da vi var her i fjor! 

 

I dag har vi danset standard, og dansingen ble bedre utover dagen. Men..bekkenet mitt skled ut og låste seg midt i tangoen..Så ettermiddagen i dag har også vært smertefull i den forstand. Veldig uheldig..spesielt ettersom jeg ikke har hatt noen problemer med det i månedsvis.. Uansett så er det ikke farlig, bare veldig vondt… jeg snakket med kiropraktoren var jeg hos i går, og han rådet meg til å legge på is og ta smertestillende… bare synd ingen har med seg Ibux, og det ble litt sent å fikse selv etter konkurransen. Is har jeg heller ikke liggende å slenge, så kuldekrem får gjøre jobben.
Vi gikk ut etter andre runde, det vil si at vi var blandt top 35 av va 50 par i Adult World Open. Jeg kommer tilbake med eksakt plassering etter helgen!

Håper du har hatt en super lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg