FOREVER BUSY

Det har blitt noen dagen siden siste blogginnlegg.. dette kommer av at jeg i tillegg til oppkjøringen til helgens konkurranse har hatt følgende å gjøre i skolesammenheng: Matteprøve, fremføring av særemne, religionsprøve, historieprøve, psykoligitest, lesing til norsk heldags….i løpet av to uker…jeg ble helt utslitt og hadde absolutt null tid til overs. i tillegg klarte jeg å bli syk. I går kveld var jeg i studio helt til klokken 10 og jeg begynner å kjenner at jeg har hatt det travelt. Nå er jeg endelig hjemme fra dagens trening, og begynner å gjøre klar til avreisen til…hemlig… på fredag! 

En viktig del av forbredelsen til en konkurranse for meg er massasje og selvbruning! Dette er produktene jeg bruker!

Kremene fra forever er produkter jeg både selger og bruker, og jeg forguder dem! MSM for musklaturen, heat for smertelindring, propolis for den deiligste huden! Body-tan for en brun nok kropp for dansing, by D&C, altså Dehli og Cleve, som er produktene til treneren min.

Jeg har nok å gjøre så jeg får se å komme igang!

Ønsker alle en finfin kveld!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg