LONG DAY

Dette har vært en lang dag! Jeg hadde en rolig morgen med god frokost og tv-titting, men siden det har det gått ganske i ett. Jeg satt i noen timer med lekser, så lagde jeg middag, så dro vi på trening. Vi trente først litt standard , så var det latin i to timer. Vi har ikke hatt en eneste dag uten intensiv trening og gjennomkjøringer på en en uke, og det merker man på kroppen! Både på godt og vondt. Jeg føler meg på en side veldig klar av den grunn, men også veldig sliten. I dag var det litt tungt på slutten… Men det var aller siste treningen før konkurransen på lørdag, så det var bare å ta ut det man hadde! Nå har jeg vasket klær, kjoler, og meg selv, og venter utolmodig på rundstykkene i ovnen! 

I morgen er det kun avslapning som står på planen! Bortsett fra pakking, bruning, litt lekser,og reising til Drammen vel og merke.. Men jeg skal først av alt massere beina og sånn, og ligge med dem høyt en liten stund!

Slenger med et par bilder fra gårsdagen!

Håper alle har hatt en super dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg