ON THE OTHER SIDE

I dag har jeg vært på andre siden av kamera enn det jeg pleier! Dagen begynte med litt havregrøt og kakao, så ble jeg fletta av min roomie, så var det mye trening. Utrolig bra trening denne uken, men også veldig slitsomt. Godt å slappe helt av når jeg kommer hjem. Etter i dag var jeg med Helene (som forresten har designet bloggen min) og tok noen bilder av henne til hennes blogg. 

Jeg synes det er veldig morsomt å ta bilder, og kommer antakelig til å gjøre det iblandt fremover. Det må ha vært et ganske morsomt syn da denne photoshooten tok sted, fordi jeg og Helene, med partnere gikk alle med hvert vårt kamera/mobil og lette etter et bra sted for bildene. Vi må ha sett ut som den gjengen med turister! 
Litt publikum hadde vi og iblandt.

Sjekk bildene på Helenes blogg i morgen! www.byhs.blogg.no !

Ønsker alle en fin kveld!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg