STRAWBERRY MONDAY

Nettopp hjemme fra nok en dag med mye dans! Var på et kurs fra 13.15 til 14:45, Hadde så en pause fyllt med lekser, for å så trene fra 17:30 til 21:00. Det har vært en lang og slitsom dag, men da er det dessuten dobbelt så deilig å komme hjem! Hadde igjen noen jordbær som begynte å bli litt myke, så jeg slengte dem i et stort glass vann for å få litt ekstra smak! Slenger dessuten med en aller tiders speil-selfie..er tross alt blogger.. neida. Men jeg elsker toppen min fra Gina Tricot! Så jeg måtte bare knipse litt selv, siden det ikke var noen her til å ta bilder av meg. Her er det selvbetjening!

Jeg er utrolig sliten og gleder meg til å komme meg i seng og lade opp til morgendagen! Til tross for høstferie har jeg utrolig mye lekser og oppgaver i høstferien!! Så jeg må komme meg opp for å gjøre litt lekser før trening i morgen..

Ønsker alle en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg