T&T TRAINING WEEKEND

Da er en super treningshelg med trenerne våre Trine og Thomas gjennomført! Helgens trening har virkelig fått oss både ut av og ned i kjelleren! Vi har måttet grave dypt ned i oss selv får å ta ut alt til det yttereste. Det har vært utrolig slitsomt men ikke minst utrolig gøy!

 

Vi har danset sinnsykt mye siden fredag, og jeg tror alle som var med ble utrolig overrasket over hvor mye forbedring vi har sett hos alle parene på så kort tid! Bare på fredag kunne man se en stor forskjell på parene på starten av timen og på slutten av den. Det har virkelig vært en god helg for alle sammen.

Jeg og Sverre har jobbet hardt og er fornøyde meg egen innsats denne helgen! Det tror jeg resten av gjengen også var, så hele gjengen gikk ut å spiste på egon, for å så dra på kino. Vi så filmen “Everest” som jeg vil skyte av! De fleste satt enten og gråt eller med tårer i øynene da filmen var over…Dessuten er den basert på en virkelig historie, noe som gjør den helt utrolig….

Vi har hatt en super helg, og jeg håper du har hatt en flott helg også! Ønsker alle en fin søndags kveld!

-Ronja

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg