FRIDAY FITNESS

I dag var starten på treningshelg hos LSKdans med våre trenere i latin, Thomas og Trine. Kroppen føles litt medtatt etter en tung uke, men vi er gira og klare! Dagen har bestått av skole og dans, og nå er det tid for litt mat! 

Jeg vil forresten bare takke alle som har sendt meg fine, gode, støttende meldinger og lignende..hva skulle jeg gjort uten dere? Jeg er utrolig heldig som i tillegg har folk rundt meg som tar så godt vare på meg…

 

Nå gleder vi oss til taco og film, og vi skal lade opp til en dag full av dans i morgen! Ønsker alle en super kveld!


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg