YOU GIVE ME FEVER

Kjære forkjølelse, du gir meg feber. Derfor sitter jeg her og snufser. Jeg kan virkelig ikke fordra å være syk, det ødelegger alt. Skolegang, dans, hverdagen generelt… Det er egentlig ikke så stort mye mer å si enn det, bortsett fra at tran er en av mine alle beste venner.. Slenger med noen bilder av et par av luksus måltidene kjæresten min lager til meg når jeg er syk.

                                                           

Det er tydeligvis innafor med lyst brød, is osv når man er syk. Det er greit for meg. Er heldigvis på bedringens vei! Satser på å være fullt tilbake på onsdag ish…

Ønsker alle en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg