VIUBRÅTAN 2015

Det har desverre blitt noen dager uten blogging på grunn av null tilgang til nett… det gjelder også mobil så jeg fikk ikke blogget what so ever…Men nå er jeg tilbake!! I dag kom jeg tilbake fra et fantastisk elevrådsseminar på Viubråtan, sammen med verdens beste elevråd, nemlig elevrådet ved Lillestrøm vgs!

Jeg har aldri vært med i elevrådet før nå så det er en helt ny opplvelse for meg! Vi dro på onsdag og var der til tidligere i dag. Vi har lært masse og ikke minst hatt det utrolig gøy! Man blir tilfeldig plassert på rom og i grupper som gjør at man blir kjent med mange, nye, hyggelige og flotte mennesker!

Over ser dere et bilde fra siste kvelden, hvor alle fremførte selvlagde sketsjer. Det var ufattelig morsomt både å fremføre og å se på de andre. 

Det har vært tre lange, men morsomme og lærerike dager! Jeg vil gjerne skryte av alle sammen som var med. Både elevrådsstyret, tillitsvalgte og komitéledere. Alle gjorde en fantastisk innsats, og skapte en herlig atmosfære. Desverre får hverken jeg eller noen andre dra til Viubråtan igjen, siden stedet skal selges…så jeg føler meg beæret over å ha fått vært med en gang! 
Etter dette fine seminaret er jeg enda mer engasjert og motivert til å representere min klasse, og jeg ser frem til å være med i elevrådet dette året!

 

Ønsker alle en flott fredagskveld! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg