TGIS – THANK GOD IT´S SUNDAY!

I dag har jeg besøkt min kjære “søster”, Marianne, i Oslo! Vi er ikke genetisk søstre, men siden min mor og hennes far har vært et par siden vi var ganske så små så ser vi på hverandre som søstre! Hun flyttet nettopp til Oslo og det er sååå gøy at hun bor så nærme! I dag var første gang jeg var hjemme i den nye leiligheten hun bor i, i tillegg tok vi oss en aldri så liten tur på Fridays.
Marianne bor sammen emd fire andre jenter, hvor en av dem har en en aldeles nydelig kattepus. På en side ser den egentlig litt ut som en alien..men fortsatt helt sykt søt!
Både katten og Marianne er helt nydelige, derfor måtte jeg ta noen bilder av dem sammen!

 

                                                             

  

                                                    
Jeg har hatt en flott dag i Oslo sammen med min flotte, støttende søster og gleder meg allerede til neste gang! For å avslutte helgen med et brak skal jeg og Sverre ut for å se bølgen så kino. Håper den er like bra som kritikken!

Wish you all a wonderful Sunday!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg