HENNA FRIDAY

                                      
Etter sommerferien flyttet det to utrolig kjekke jenter inn i kollektivet sammen med meg. Vi går veldig godt over ens, noe som gjør at vi har det veldig koselig og gøy her i hus! I går kveld lagde jeg en aldri så liten roomie-henna på meg og Therese. En fjær på hver vår arm. Min arm er selvsagt den blekeste…. I tillegg har jeg laget en stor en på egen hånd. Det er så gøy med nytt utstyr! Husk å sjekke ut #hennabyronja på instagram! 

I morgen skal jeg og Sverre være vakt på konkurransen som vi desverre ikke kunne delta på, men vi gleder oss til å heie på de andre! Ønsker dere en super fredags kveld!

After the summer two girls moved in to the apartment I live in. They are wonderful girls, and we have such a great time together! Last night we made our own roomie-henna! A feather. My arm is of course the palest one.. haha. In addition to the feathers I made a big henna on myself. I love my new equipment. Remember to check out #hennabyronja on instagram! 

Wish you all a wonderful friday night!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg