FOREVER LOVIN`

Dagens levering sier litt om hvor fantastiske disse to produktene er! Det er ikke bare jeg som har forelsket meg helt i disse produktene. Mine to favoritter et nettopp MSM og heat-lotion. I tillegg bruker jeg en rekke andre andre produkter fra Forever daglig! Jeg har selvsagt handlet et par nye kremer til meg selv, men resten skal leveres til kunder i løpet av uken. 

Jeg får veldig fort muskelknuter i nakke og rygg, samt blir jeg veldig sliten i lårene etter en uke med trening. Heat-lotion bruker jeg oftest i nakken og på ryggen, mens MSMen bruker jeg oftestl på lårene. Heat lotion er både varme og kuldekrem, helt avhenigig av om det trengs varming eller avkjøling, mens MSMen er en dyptgående muskelkrem. Jeg bruker dem til alt mulig. Heat brukes både til vondter i muskler, men også ved hodepine, da smører jeg den ved tinningene og pannen, og det er så deilig! Kremene har spart meg for smerter mange mange ganger! Denne gangen har jeg i tillegg bestilt aloe lips og mascara som er et par andre faste favoritter.


Dersom du vil ha eller vite mer om produktene eller bedriften så send meg en mail på [email protected]

Ønsker dere en rolig søndags kveld, jeg håper dere tilbringer den med noen dere er glad i! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg