ALREADY ?

Det er virkelig ikke noen rolig start på skolen. Allerede første dag har vi lekser, samt må vi komme i gang med særemne allerede! Så kvelden i går gikk med til litt lekser i stedet for blogging desverre.I tillegg skal vi allerede begynne å tenke på russetiden! Noen tenker da “allerede..? Jeg har tenkt på det i månedsvis!!”  Men for meg som ikke skal være med på van eller lignende, og ikke har planer om (eller råd til) å bruke mye penger på russetiden er det tidlig haha. Så da var den en haug med ungdommer inn i et bittelite klasserom for å prøve russeklær! Stress… Få bukser og mye folk. I tillegg tenkte jeg ikke langt nok til å ta på meg noe smart, så da ble det russebukse med jeans under! Superkomfy! 
Det føltes ut som jeg prøvde en milliard forskjellige bukser…og jeg prøvde sikkert noen bukser flere ganger.. kaos. Uansett fant jeg en passende bukse til slutt! Woho

 

Som sagt er det også tid for særemne, og jeg skal ha om banning og muntlig språk! Jeg banner ikke veldig mye selv, men det er et interresant emne som mange har forskjellige meninger om! Og for meg hørtes det mer interessant ut enn å lese en haug med bøker og sammenlige, spesielt siden jeg sjeldent leser bøker med mindre jeg finner noe jeg virkelig synes er underholdende og interessant! 

 

Nå er det snart tid for å begynne å undervise dans igjen, så det er veldig mye planlegging om dagen for å få kabalen til å gå opp.

There really is not any quiet start at school. Already the first day we have homework, and we need to get started with special subjects already! So the evening yesterday went into a little homework instead of blogging sadly. In addition to that we already start thinking about graduation time! I think “already ..? ” But someone have already thought about it for months !!” But I´m not in a van or anything, and I have no plans (or can afford) to spend much money on the “Russetid”. So then it was a bunch of young people into a tiny classroom to try russ clothes! Stress … Few pair of pants and a lot of people. In addition, I was not thinking far enough to wear something smart, so I had to try russ pants with jeans underneath! Superkomfy! 
It felt like I was trying a billion different pants … and I tried certainly some pants several times .. chaos. Anyway, I found a fitting trousers to end! Woho

 

That said, it is also time for special topics courses, and I am having the topic swearing and spoken language! I do not swear very much myself, but it’s a interesting topic that many people have different opinions about! And to me it sounded more interesting than reading a bunch of books, especially since I rarely read books unless I find something I really find entertaining and interesting!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg