REALITY CHECK

I dag har dagen gått med til å pakke ut og gjøre klar til hverdagen igjen. Nå er det bare en dag med fri igjen før skolen starter, og jeg merker at jeg gru-gleder meg litt. Jeg liker å gå på skolen, men jeg gleder meg ikke akuratt til tonnevis av innleveringer, prøver og lekser…  En vanlig skoledag står jeg opp rundt halv 7, begynner på skolen 08:05 og er ferdig 15:30. Deretter går jeg som regel direkte på trening. Noen dager er jeg hjemme mellom 6 og 7, mens andre dager er jeg hjemme rundt 10. Det sier seg dermed selv at jeg har dårlig tid til alt som heter lekser og hjemmearbeid. Jeg har jo såvidt til til å lage meg mat å spise! Jeg prøver å være flink til å lage nister og måltider på forhånd, slik at jeg alltid har mat med meg. Uten mat å drikke, duger dagen ikke!
Uansett gleder jeg meg egentlig også til å komme tilbake til rutiner!

Nå er jeg endelig ferdig med å pakke ut å rydde rommet, nå skal jeg slappe av litt foran tv-en med litt frukt og grønt. 

                                                 

Today I´ve been unpacking and getting ready for going back to normal. Now it’s just one day left until school starts, and I´m a little nervous. I like going to school, but I’m not really excited about tons of submissions, tests and homework … On a normal day of school I get up around 6:30, starting school 8:05 and finish at 03.30 pm.. Then I usually go directly to the dance studio. Some days I am home between 6 and 7, while other days I’m home around 10. It goes without saying that I have a bad time for everything called homework. I barely have time to make me food and eat! I try to be good at making meals in advance, so I always have food with me.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg