GOC DAY 3

I dag og i morgen starter vi å danse rundt halv to. Dette er jo langt på dag! De to forrige dagene begynte vi rundt 9, som vil si at vi bør være i hallen rundt halv åtte senest. Så de to siste dagene drar vi oss helt til klokken 8. For å krydre de litt trøtte tunge morgenene, og for å få kroppen i gang, hadde jeg og Sverre et veddemål; Når alarmen ringer er det første mann ut av sengen å ta 5 squats og jumping-jacks. Sverre har det sjeldent travelt ut av senga så jeg var sikker på at jeg hadde veddemålet i boks, men som mye annet denne uken gikk ikke veddemålet min vei. I det alarmen ringte spratt Sverre opp av sengen og gjorde øvelsene. Da jeg våknet var jeg sikker på at jeg hadde vunnet siden jeg hadde drømt at jeg gjorde det minst 4 ganger hehe! Så da vant Sverre litt heder og ære, før han gikk å la seg igjen…. mens jeg må dra meg opp for å få tid til hår og sminke. Så egentlig synes jeg det er jeg som fortjener litt heder å ære!

Vi fikk spist litt skikkelig frokost for en gangs skyld og hadde god tid da vi ankom hallen. I dag var vi i en hall som har ekstern garderobe i et stort telt utenfor. Dette teltet blir ekstremt varmt!! All bruningen begynte å renne og det var et mareritt å fikse! Heldigvis fikk vi komt oss utenfor i skyggen og reddet det! 

Dagens frisyre:


Tyskland må være flyvedyrenes land, det kryr av duer, store fugler, små fugler, vepser og alt som er. I dag støtte vi på denne vakre skapningen som velvillig stilte opp til photoshoot.


Prøvde dessuten ut noen nye brunings-produkter på konkurransen. Noe som er veldig kledelig på veien hjem!

Nyter dagene sammen med min kjære.

Today and tomorrow we will start to dance around half past one. The two previous days we started around 9, which means that we should be in the hall around seven thirty at the latest. To spice up the somewhat tired mornings, and to get our bodies going, Sverre and I had pledges; When the alarm sounds, the first man out of bed to take 5 squats and jumping jacks-. Sverre rarely has a hurry to out of bed so I was sure I’d already won the bet, but like much different this week, the bet did not go my way. The alarm sounded of and Sverre out of bed and did the exercises. When I woke up I was sure I’d won since I had dreamed that I made it at least 4 times hehe! So then won Sverre little glory, before he went to sleep again …. while I have to drag myself up to make time for hair and makeup. So really I think it is I who deserve some glory!

We ate some proper breakfast for once and had plenty of time when we arrived at the hall. Today we are in a hall that has external wardrobe in a marquee outside. This tent is extremely hot !! All tanning began to drain and it was a nightmare to fix! Luckily we tucked ourselves outside in the shade and saved it!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg