PREPARATION DAY 11 – Last day of practice before GOC

Siste dag med trening før avreise! Nå er vi så klare vi kan bli. Nå er det aller meste pakket ferdig, og det som står igjen er å lage klar niste. Vi må stå opp rundt tre i natt….så for det første er ingenting åpent og dessuten er det sykt dyrt på flyplasser, så da lager jeg klar niste på forhånd. 

Jeg er litt småstresset for at jeg ikke har fått alt med meg, men jeg tror jeg har alt under kontroll. Pga av grytidlig fly er det snart leggetid, og jeg er alltid redd for å forsåve meg. Så det blir minst fire alarmer på…hver!

Hver eneste lille småting må være med, som denne tøyposen med armbånd, gullmappen med sysaker osv.

Dette er kun sende bagasjen.. Har alltid kjolene mine og dansesko i håndbagasjen, samt litt andre småting. Jeg skal ta med både pc- og kamera og satser på å få blogget mens jeg er i Tyskland. Da er disse preparation innleggene over for denne gang, og vi gleder oss til å komme i gang med konkurransen!

 

Last day of training before departure! We are as prepared as we can be. Things are packed and almost finished, and what remains is to prepare meals for tomorrow´s travel. We must get up around three in the night …. so firstly’s nothing open and besides, it’s insanely expensive at airports, so that is why I make clear provisions in advance.

I’m a little stressed, but I think I have everything under control. Because of the early flight, it is almost bedtime, and I’m always afraid to oversleep. So it becomes atlas four alarms … each!

Every tiny little things must be included, as these bracelets and gold folder with sewing stuff etc.

This is only sending luggage .. I always have my dresses and dance shoes in my hand luggage, as well as some other small items. I’ll bring PC and camera and I will try to blog when I´m in Germany. Preparation posts are over for this time, and we are looking forward to getting started with the competition!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg