PREPARATION DAY 10 – Last ballroom practice

I dag morres føltes kroppen litt groggy ut, og jeg følte at kroppen brygget på noe…Da jeg sto opp ble det ekstra dose tran og aloevera gitt! Heldigvis har jeg ikke kjent noe mer til det i dag.  Jeg har ikke tenkt til å bli syk to dager før German Open! I dag var vår siste standard trening, og vi føler oss forbredt! Kroppen føles bra og det gjør dansingen også. I dag var det hovedsakelig å danse gjennom litt for å sjekke at alt sitter som det skal.Vi tar oss ikke helt ut nå rett før konkurransen, så det er ikke superharde treninger, men noen gjennomkjøringer blir det. Jeg gleder meg sånn til å danse i German Open!!! Det er en av verdens aller største konkurranser, og det blir spennende å se hvordan resultatene blir. Men først og fremst gleder jeg meg til å danse der.. gleder meg til en forhåpentligvis elektrisk atmosfære. 

 

Pakking tar tid… så derfor er det fortsatt det som står på kveldsplanen… Jeg har heldigvis lister til hjelp. For det er MYE som skal pakkes! Ikke nok med å huske alle de forskjellige boksene og baggene…alt skal jo være oppi også… en beauty bag, en bag med plaster, kremer o.l, en bag med hårting..osv osv.. pluss danseklær, sko, chille klær, pentøy, og så videre.. Heldigvis synes jeg det er litt morsomt å pakke! For ellers hadde det blitt en sann plage, for selv om jeg synes det kan være svært slitsomt og litt stressende, pleier jeg å sette på musikk å bare følge listen, det gjør det mye kjekkere og lettere.

I kveld er planen å brune meg, noe som virkelig faktisk er slitsomt haha… alltid noe jeg kommer på i siste liten, selv om jeg har gjort dte før konkurranser i årevis.. 

Jeg har desverre en travel kveld og det blir lite tid til blogging! Ønsker dere en herlig lørdagskveld!

 

This morning my body felt a little groggy … When I got up I took an extra dose of fish oil and aloe vera! Luckily I have not felt anything more today. I’m not going to get sick two days before the German Open! Today was our last standard training, and we feel prepared! The body feels good and so does the dancing. Today it was mainly dancing through a bit to check that everything is as it should be. We don´t take out all our energy right before the competition, so it’s not super hard trainings. I`m looking forward to dance in German Open!!! It is one of the world’s biggest competitions, and it will be interesting to see how the results will be. But first and foremost I’m looking forward to dance there .. looking forward to a hopefully electric atmosphere.

 

Packing takes time … that is why it is still what’s on the evening schedule … I thankfully have lists to help. For there is MUCH to be packed! Not enough to remember all the different boxes and bags … everything’s needs to be in the different bags as well … a beauty bag, a bag with patches, creams, etc., a bag with hairstuff.. etc .. plus dance clothes, shoes, chill clothes, dresses, etc .. Fortunately, I think it can be a little fun to pack! For otherwise it would become a real boring, although I think it can be very tiring and a bit stressful, I tend to put on music to just follow the list, it makes it much more fun and easier.

Tonight’s plan to tan, which really is actually tiring haha ​​… always something I remember at the last minute, even though I´ve done it before competitions for years ..

I have a busy evening and there will be little time for blogging! Wishing you a wonderful Saturday!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg