NAILS

Jeg liker å ha litt lange negler, og i tillegg synes jeg det er veldig gøy å fikse negler, noe som er en ganske god miks. Jeg pleier å ha gelenegler som jeg lager hjemme, slik at neglene blir mer solide og dessuten blir de fine og holder lenge! Falske negler er ikke ukjent i danseverden, og jeg pleier å bruke det dersom jeg ikke har litt lengde på mine egne. Men jeg liker best å bruke mine egne negler.

Slik så neglene mine ut før jeg la på gele. Med neglelakkrester og litt tynne på grunn av litt froskjellige påkjenninger. 

Jeg bruker gellack fra Depend. Jeg starter med step 1, å rense neglene mine med før- og etterrensen, før jeg så påfører step 2, base, deretter påfører jeg fargen som er steg 3, jeg trenger som regel minst to lag når jeg bruker såpass duse, lyse farger, etter det legegr jeg et lag med step4, top lakken, og til slutt tørker jeg av meg rensen igjen. Mellom hvert lag holder jeg neglene under lampen.

og slik ble resultatet:

Jeg er veldig glad i slike duse pastellfarger nå på sommeren! (Jeg prøver hvertfall å holde fast ved at det fortsatt er sommer!!)  Neglene holder fra 3-5 uker. 

 

I like to have long nails, and in addition I think it’s very fun to fix nails, which is a pretty good mix. I usually to have gel nails that I make at home, so that nails are more solid and besides, they turn out nice and are long lasting! Fake nails are not unknown in the dance world, and I tend to use it unless I have some length on my own.

I use gellack from Depend. I start with step 1, to rinse my nails,  step 2, base, step 3, I apply the color, I usually need at least two layers when using such soft, light colors, step4, top varnish, and finally I use the rinse again. Between each layer I keep nails under the lamp.
I am very fond of such soothing pastel colors now in the summer! (At least try to believe that it is still summer !!) Nails stay like this for 3 to 5 weeks.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg