PREPARATION DAY 4 – Recovery

Restutisjon 101, næring og søvn !!

Såklart er det mye mer enn det, men noe av det viktigste for meg er søvn! Får jeg ikke sovet 8 timer fungerer ikke kroppen eller hodet helt som det skal. Etter det kommer det å få i seg nok proteiner, mineraler osv osv.I tilleg må musklene få tid til å slappe av slik at de kan bygge seg sterkere. Det er en hel vitenskap det der… Jeg synes det er veldig vanskelig men også sinnsykt interessant! Jeg interesserer meg veldig for ernæring og ønsker å lære mye mer om det! Ernæring er noe jeg kunne tenkt meg å studere. 

I kveld skal jeg gjøre littt yoga og egentlig bare slappe av etter det.  Ikke så stort mye mer å meddele fra denne dagen utenom at det muligens kommer bilder fra en liten photoshoot i løpet av de neste dagene.

Ønsker alle en fortsatt fin søndag!

Restitution 101, nourishment and sleep !!

Of course it’s much more than that, but some of the most important for me is sleep!If  I do not get eight hours of sleep,my body or head is not completely as it should. After that comes the getting enough protein, minerals etc etc. It is a whole science … I think it’s very difficult but also insanely interesting! I am very interested in nutrition and want to learn much more about it! Nutrition is something I’d like to study.
Tonight I will do littte yoga or so and just relax after that. Not really a lot more to announce from that day except that it may come a couple of photos from todays little photoshoot later !

Wish you all a nice Sunday!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg