SHOP

Henna maling som du kan lese mer om HER og HER, er fantastisk nydelig og er som en midlertidig tatovering. Den varer som regel mellom en og to uker, litt avhenig av hvor på kroppen den lages. Henna malingen som brukes til å lage mønstrene er mørke brun og skal ligge på huden til den har tørket helt og begynner å sprekke opp selv. Deretter skal den størknede malingen skrapes av. Med en gang er hennaen veldig oransje, men blir mørkere i løpet av noen timer. Den ferdige hennaen er BRUN. Ikke sort som mange tror, og vil ha. Jeg ønsker ikke å bruke sort henna pga av tilsetningstoffer som mange reagerer på. Les gjerne om dette på sidene jeg har linket til tidligere i innlegget. Så som sagt, den ferdige hennaen som sitter i 1-2 uker er brun(og skal være brun)! 🙂

Jeg er selvlært og lager henna fordi jeg synes det er veldig gøy, og fordi det blir så innmari nydelig!

 

Prisliste:

Minstepris

1 Veldig små hennaer på håndledd, ankel osv 30,- Eksempel:

Very small hennas, 30 nok examples:

    

 

2: Små hennaer, over 15 min lagetid. Ca 10 cm lang. 45,-

    Small hennas, over 15 minutes making time.Approx 10 cm long. 45 nok

Examples:

 

   

3 Liten hånd henna. 50,-

   Small hand henna. 50 nok
   

4: Hånd og håndledd henna. 100,- 

   Full hand and wrist henna. 100 nok
  

    
 

5: Andre, annerledes hennaer. Pris vurderes ved forespørsel. 

Store hennaer rundt 150,

   Other, different hennas. price will be considered when requested. 

Big hennas approx 150,-

   

     

                                             

Oppsummering: 

1: 30,-

2: 45,-

3: 50,-

4: 100,-

5: ca 150,-

Tillegg ved reisekostnader for meg. Holder til i Lillestrøm og har muligheter for å ha henna-sessions  hjemme eller i dansestudio nede i Lillestrøm, eller så kan et annet sted avtales.

There will be extra costs if I have to travel. I live in Lillestrøm and will have most of my appointments in my home or in the dance studio, or another place can be agreed on.

 

Sjekk gjerne ut #hennabyronja på instagram for å se resten av det jeg har laget!

Feel free to check out #hennabyronja on instagram to see the rest of my work!

 

Du kan booke din tid for å få din henna ved å sende meg en e-mail merket “Henna”  på [email protected]

Ikke vær redd for å sende meg en uforpliktende e-post ved spørsmål eller sleng igjen en kommentar her på bloggen.

 

You can book your henna-appintment by sending me an e-mail marked “Henna” on [email protected]

Don´t hesitate to send me an e-mail if you have a question, or simply leave a comment here on the blog 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg