TRAVELTIME

Da var jeg vel tilbake i Lillestrøm, trygt inne på det lille koselig rommet mitt i kollektivet hvor jeg bor. Godt å være tilbake afterall. Da vi landet var det bare å komme seg hjem med tingene i en fei, for å så komme meg ned til studio for å undervise et par i brudevals. Dette paret skal gifte seg allerede på lørdag! Alltid like gøy å ha brudevals når så hyggelige mennesker kommer! Så nå blir det brudevals på lørdag for dem! Har enda et par i morgen, jippi! #LoveIsInTheAir 

Ruten Haugesund-Oslo er så grei! 45 min med fly, deretter kun 10 min med tog til Lillestrøm! (Så det er bare å komme på besøk venner!!) 

Som vanlig blir jeg litt emosjonell i det jeg setter meg på flyet… Men med hjelp av en stk herlig kjæreste kommer humøret fort tilbake, og jeg gleder meg masse til å komme tilbake til hverdagen i Lillestrøm!! 

                                                   

                              

                                                                                                                                         Jakke fra Nelly.com

Allerede etter en halv dag i Lillestrøm føles alt som normalt, herlig! I tillegg har en av mine nye “roomies” nettopp kommet! Gleder meg masse til å bli kjent med de to nye jentene som flytter inn i kollektivet sammen med meg!!  Det er mange fordeler og ulemper med å bo i kollektiv, men det får bli en annen gang.

Nå begynner danserlivet igjen for fullt, og de neste to ukene er det oppkjøring mot German Open championships! Spennende! Så fremover blir det mye blogging om det bloggen først og fremt handler om; livet mitt som danser.I tillegg til litt av hvert annet. Stay tuned!

And bam,l´m back in Lillestrom, safely in my small cozy my room at the residence where I live together with two other girls. Good to be back afterall. When we landed, I had to get home with tmy hings in a jiffy, and then hurry down to the studio to teach a couple in the bridal waltz. This couple is getting married already on Saturday! Always fun to have the bridal waltz when nice people are coming! So now it is the bridal waltz on Saturday for them! Have another couple tomorrow, yay! #LoveIsInTheAir

Route Haugesund-Oslo is so straightforward! 45 min by air, then just 10 min by train to Lillestrøm! (Come visit friends ;D !!)

As usual I get a little emotional when I get on the plane … But because of my wonderful boyfriend my mood quickly changes back to normal, and I´m really looking forward to getting back to my everyday life in Lillestrom !!

Already after half a day in Lillestrom everything feels normal, wonderful! In addition, one of my new “roomies” just arrived! SP exitedt to get to know the two new girls who is moving in with me !! There are many pros and cons of staying in a house with other people, but that’ll be another time.

Now, my busy dance-life.style begins again, and the next two weeks there will be a lot of preparation before we travel to compete in German Open championships! Exciting!  Stay tuned!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg