HENNALOVE

Jeg elsker Henna!! Og i går hadde jeg hele fire henna-sessions! Og har enda en avtale på mandag. Jeg har egentlig litt lyst på en tatovering, men har konkludert med at henna er favoritten ettersom at jeg bare kan bytte den hvis jeg går lei! Henna varer ca i en til to uker, litt avhenig av hvor på kroppen man lager det. Jeg ble indrudusert til det via en veninne og etter det MÅTTE jeg jo bare prøve! 

Her er de jeg laget i går:

                                      
 
                                     
Det var en dag for utfordringer, delfinene var noe nytt! Men jeg synes det er kjempemorsomt å prøve noe nytt! Og prøver gjerne så lenge kunden er med på å være litt prøvekanin! Jeg driver med henna fordi jeg syns det er fantastisk gøy, vakkert og stilig, og også som en liten ekstrainntekt. 

Jeg er egentlig ikke noe spesielt flink å tegne til vanlig, men har virkelig fått sansen for å tegne med henna maling! Jeg sitter gjerne å tegner på meg selv i timesvis haha. Her er et eksempler på det:

                                                                        

 

Sjekk gjerne ut  #hennabyronja på Instagram for å se alt jeg har laget 🙂

Send meg gjerne en mail på [email protected] dersom du vil booke en henna-session eller ved spørsmål 🙂 Gjerne med emne “Henna” !

 

Fortsatt god Sommer!!

 

I love Henna !! Yesterday I had four henna sessions! And I have another session on Monday. I kind of want a tattoo but have concluded that henna is my favorite because I can change it if I get bored! A Henna tattoo lasts from one to two weeks, depending of what part of the body you have it on. I was indrudusert to it by a friend and after that I just had to try!!

It was a day of challenges, the dolphins was something new! But I think it’s great fun to try something new! I try happily as long as the customer wants me to do something new! I do henna because I think it is very fun and beautiful, and also to earn some extra.

Feel free to check out my hashtag #hennabyronja to see the rest of my work.

Send me an email for an appointment or questions!

5 kommentarer
    1. så utrolig fint! Håper du får en fantastisk søndag!
      Hadde virkelig satt utrolig stor pris på om du hadde tittet innom vår blogg en tur, om du liker den legg gjerne igjen en kommentar!<3<3

    2. Vet du, dette var jo faktisk perfekt. Har lenge hatt skikkelig lyst på tatoveringer, men samtidig tror jeg ikke at jeg klarer å virkelig gjøre det, så dette er jo den gyldne middelvei! Virker det som! Har alltid syns det ser så vakkert ut! Hvor mye koster det?

    3. Linn Jeanette:
      Heisann! Helst enig! Jeg synes hvertfall det er helt genialt!! Det kommer veldig ann på størrelsen og tiden det tar 🙂 Men alt fra 20,- og oppover liksom. Send meg gjerne en mail med forslag så kan jeg heller annslå litt nærmere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg