10 PÅSKE PLANER

Reklame | Hynt beauty

Påsken er offisielt i gang, og det er ingen tvil om at dette blir en litt rar en. Jeg har riktig nok ingen veldig spesielle påske tradisjoner etter som det alltid er dansesesong. Men det jeg virkelig kunne tenke meg var å ta noen dager hjemme i Haugesund med familien min. Jeg savner dem masse, så det å ikke engang ha muligheten til å besøke dem er veldig kjedelig og trist…
Men, sånn er det nå en gang og vi er nødt til å ta denne situasjonen på alvor, samtidig som vi gjør det aller beste ut av situasjonen. Så her kommer mine planer for påsken, kan skje du også kan få noen ideer til hva du kan finne på i påsken!

1) Sminke meg
Oh yes, jeg skal lage sminke looks. Tenker å gjøre både danselooks og hverdagslige looks for gøy og for å øve rett og slett. Skal blandt annet teste ut enda flere produkter fra Hynt beauty som dere kan se på bildet under!

2) Være ute
Håper på masse fint vær sånn at vi kan gå tur, kanskje ta en lunsj ute i sola!
3) Filme og redigere vlog
Jepp, denne uken filmer vi en vlog, så etter vi er ferdige å filme den på søndag så skal jeg prøve å redigere og få den ut så fort som mulig! Kan du gjette hva vloggen handler om?

4) Danse masse
Vi skal selvfølgelig trene dans også denne uken. Vanligvis betyr ferie mer tid til å trene, nå om dagen er jo alle dager som en ferie med tanke på at vi ikke har jobb osv, men uansett, vi tenker å holde trøkket oppe denne ordentlige ferien også!

5) Styrke og kondisjon
Målet er å komme sterkere ut av karantene tiden enn da vi kom inn! Så det blir både styrke og kondisjon også denne uken.

6) Blogge
Selvfølgelig! Jeg har en del innlegg planlagt, så det er bare å følge med også i påsken!
7) Snakke med venner og familie
Savner som sagt familien min, så blir nok en chat her og der, en telefonsamtale og kanskje litt facetime!

8) Lese til eksamen
Eksamen nærmer seg med stormskitt, så det blir mye skole også i påskeferien.

9) Snappe!
Jeg skal selvfølgelig også snappe for min fine gruppe, nemlig @hverdagschat! Så følg meg gjerne der på onsdag for å være med på hverdagsgalskapen.

10) Se serier, film, spise god mat, og gjøre det som faller oss inn!
Jepp, rett og slett gjøre det vi får lyst til. Jeg er gira på å se ferdig noen serier, finne noen gode nye filmer,  og ikke minst lage god mat. Jeg ser frem til taco på fredag for eksempel!

Hvilke planer har du i påsken?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg