10 FUNFACTS OM FORHOLDET VÅRT

Heisann dere, og først og fremst takk for hyggelige tilbakemeldinger på gårsdagens innlegg! I dag skal vi over til noe litt annet, nemlig litt “funfacts” om meg og min samboer Sverre!

1) Vi “jinxer” hverandre hele tiden.
Og da mener jeg hele tiden! Og hvis noen bare….jinx?? Så er det altså når man sier noe helt på likt, så sier man “jinx” og da kan den andre ikke snakke frem til noen sier navnet dems. For oss er det så ekstremt at vi lett sier jinx opp til 10 ganger daglig, men problemet er at vi også sier “jinx” på likt. Vi har derfor utarbeidet en hel rekke med regler til denne leken, og er nok ganske sære her ja!

2) Vi leker også “gul bil”.
Aka vi slår hverandre og sier “gul bil” om vi ser en. Men også her har vi nok av regler, blir derfor ofte ganske mye problemer når noen andre plutselig leker leken med oss – wops!


3) Vi bruker diverse teknikker for å ikke krangle på trening.
Eks: For hver negative ting du sier må du si tre positive. Eller si “vi” i stedet for “du” – Vi får ikke helt til den der, la oss jobbe sammen på den!

4) Hvis vi skal skeie ut en dag og kan velge akuratt hva vi vil ville Sverre valgt junkfood og jeg ville valgt smågodt!

5) Vi elsker brus… spesielt pepsi max.
Vi har soda stream hjemme, og den blir flittig brukt kan man si!

6) Krangler alltid litt om hvem som skal ha vindussete på flyet!

7) Har “adoptert” hverandres ordtak.
Plutselig slenger Sverre ut et haugesunds ord som “kaffi”(kaffe), eller at jeg sier ord som “Macern” i stedet for McDonalds siden Sverre alltid gjør det. Vi blir veldig påvirket av hverandres “slang”.

 

8) Klager ofte på hverandres kjøring.
Jeg synes Sverre er veldig god til å kjøre bil, og tror ikke han synes jeg er så dårlig heller, men det skal likevel ikke så mye til før jeg kommenterer ting som at han ligger i feil fil eller “om han har sett den fotgjengeren” etc. Woops #sidedriver . MEN han er helt likedan tilbake – så egentlig er vi bare med på å forbedre hverandres kjøring enda mer!

 

9) Pakker stikk motsatt.
Jeg pakker typ en stor koffert, en liten koffert og en veske. Sverre pakker en liten koffert. For samma turen. Jeg har med liiiiitt for mye, og Sverre har med seg liitt for lite.

 

10) Sverre er den som lager mest mat hjemme.
Jepp..nr 1 fordi han er veldig flink til å lage mat, og jeg er ikke. Nr 2: Fordi jeg ikke liker å lage mat.

Dette var altså 10 funfacts om oss to!
Håper du lærte noe nytt om oss – del gjerne en funfact om deg selv i kommentarfeltet under!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg