TUESDAY

Tirsdager, som de fleste andre dager er travle for meg. I dag har jeg jobbet, trena, undervist og hatt styrketrening. Men det som var sykt hyggelig var at mellom alt dette hadde jeg rundt en times pause der jeg ble invitert på middag hos Ann-Torill aka @Miss.nailed.it – eeelsk! Så luksus å få komme på ferdig middag! Desverre ble det bare en kort visitt før jeg skulle på neste jobb. Under kan dere se den deilige middagen hun mekket:

Og med en god middag i magen var det lett å fortsette med dagens gjøremål. Barnekurs og styrketrening. Det var skikkelig tungt på treningen i dag, men som dere kan se under var jeg veldig fornøyd etterpå!

Nå sitter jeg hjemme og spiser kvelds før jeg skal ut å hente Sverre som har jobbet sent, så det blir desverre ganske sent i seng i dag..Men så fort vi er hjemme er det marsj i seng for å få så mye søvn som overhode mulig. #LoveToSleep
I mellomtiden skal jeg mekke litt videre på en vlogg som kommer snart:

Når pleier du å legge deg?

xoxo

 

It has been a loong tuesday. I have been working, practicing, teaching and worked out. But a real highligt of the day was that I got invited for dinner at Ann-Torill´s house. What a luxury!! And with a nice dinner in my stomach I had energy to go to the next job. It was a tough workout today, but as you can see on the photos I was very happy with myself afterwards.

Now I am just eating and relaxing before I need to go and pick up Sverre from work. So unfortunately it will be a quite late evening, but the second we get home, it is straight to bed to get to get as much sleep as possible. #LoveToSleep

But until I go I will work a bit on an upcoming vlog!

When do you usually go to bed?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg