#HAIRBYRONJA // NS3

Norgesserie 3 er over, og kvelden før hadde jeg en ganske travel kveld, men også en veldig hyggelig kveld! Jeg fikset to herlige jenter på håret, nemlig Agathe og Mari som dere ser på bildene under:

The third norwegian ranking is over and I had a quite a busy evening the night before. But it was also a very nice evening because I got to fix the hair of these beautiful girls:

I tillegg til å fikse dem fikset jeg også meg selv. Jeg glemmer alltid å ta bilder før jeg har dansa, så bildene av meg er tatt etter konkurransedagen hehe. Men men, det sitter fortsatt greit både hår og sminke.

In addition to fixing these two girls I did my own hair & makeup ofcourse. And as usual I forget to take photos before teh comp, so these are taken after the competition.

Det er ganske tidkrevende å lage dansehår så det ble en del timer med hårlaging! Jeg filmet også en del av håt og sminke på meg selv, så jeg satser på at en vlog kommer ut ganske snart.

Hvilken frisyre er din favoritt?

xoxo

It is quite time consuming to fix dance hair, so it was a quite long evening. But I got to film some of the prosess on myself, so hopefully there will be a vlog up soon!

Which hairstyle is your favourite?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg