COOLING DOWN

Det har vært helt vidunerlig varmt her i Haugesund den siste tiden! Det er jo skikkelig deilig, men på et tidspunkt blir det så varmt at man bare må kjøle seg ned… Mamma og jeg dro for å bade i Eivindsvannet og det var skikkelig deilig!!

Vi fikk svømt, sola oss og kost oss med deilige bringebær. Jeg er ikke akuratt veldig brun, så det hadde vært digg å få litt farge haha! Da jeg traff mormor første dagen jeg kom sa hun faktisk: Å, jeg ser at du ikke har vært så mye ute i solen du heller.” hahaha. Det verste er at jeg har vært ute i shorts og magetopp nesten hver eneste dag! Meeeen men…   Jeg har faktisk fått skille!! Men da ser jeg bare mindre blek ut haha. Misforstå meg rett, jeg bryr meg ikke så mye, men det hadde vært deilig å få litt farge, synes man ser litt ekstra fresh ut.

Dessuten bruker jeg alltid solkrem hvis jeg skal være ute i solen en stund. Absolutt ingen farge er verdt å risikere hudkreft for dere, så bruk solkrem!!

 

Uansett var det helt herlig å ligge ute i den varme sola, og kunne kjøle seg ned med et bad om det ble for varmt. Det er så lenge siden bare jeg og mamma har gått å bada sammen, så det var vanvitiig kos!

 

Håper alle koser seg i varmen, men at det kommer litt regn snart!!!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg