LSKDANS // SUMMERTIME

Nå nærmer det seg sommerferie for store og små, og i dag var det siste barnekurs på LSK. Jeg mekka muffiks og kos og hadde en koslig trening med kidsa! Det er skikkelig koselig å undervise barna, og jeg håper virkelig at de får inspirasjon til å fortsette slik jeg gjorde da jeg gikk på barnedans.
Neste kurs starter i august igjen, så det blir bra! For vår del holder de faste kursene våre på ut juni, så er det diverse camper og konkurranser.

 

Enn så lenge så er det vanlig jobb hver dag for oss, og så begynner reisingen! Det er sykt mye planlegging, trening og bestilling os nå, så dagene går i et kjør..Derav lite blogging … men jeg skal prøve å oppdatere oftere fremover!

 

Nå skal jeg ta meg en kjapp dusj og deretter komme meg i seng – natta!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg