OSLO DAY

For en fantastisk helg det har vært! Vi har hatt en super treningshelg som jeg mildt sagt kjenner i beina, og jeg endte med en sosial aften sammen med jobben lørdag kveld. Etter å ha tilbragt kvelden med de flotte kollegaene mine dro jeg videre til søstera mi Marianne i Oslo og sov der. Sååå kos! Dermed gikk søndagen med til å ture litt rundt i Oslo i absolutt nydelig vær! Se et lite bildedryss under:

Jeg elsker å være ute når det er så fint vær. Og ikke minst i en by jeg ikke er så kjent – utforsking!

Hva liker du å gjøre når sola skinner?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg