STREETS OF GOTHENBURG


HAIRCOLOUR BY KAN FRISØRER #sponset//NAILS BY MISS NAILED IT #sponset//PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD//JACKET FROM H&M

 

Nok en uke er i gang og jeg skal snart avgårde til LSK! Jeg har allerede vært på jobb, og nå har jeg vært et par timer hjemom og forbredt meg litt til uken som kommer. I kveld skal jeg ha et barnekurs for 5-6 åringer som starter opp i dag, så det blir moro! Og deretter skal jeg være med på styrketreningen. Det er også finaletrening i dag, men jeg må se an om jeg blir med eller ikke. Denne forkjølelsen slipper ikke taket og jeg føler ikke at jeg blir helt frisk…så jeg vurdere å ta det relativt rolig et par dager til å se om det gir seg… Uansett blir det trening, bare ikke så intensivt!

Nå må jeg pakke sakene og komme meg avgårde!
Hva skal du i ettermiddag?

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg