#HAIRBYRONJA // GOTHENBURG SPRINGBALL

Da er Gothenburg springball gjennomført for i år, og jeg skal skrive litt mer om konkurransen i et senere innlegg – men her kan dere se hår og sminken jeg lagde til konkurransen! Jeg har også filmet hår-lagingen og driver å setter sammen vloggen – kommer snart! Jeg prøvde meg på noe som er lignende det jeg har hatt de to siste konkurransene, men likevel litt annerledes. Det tok et par forsøk og litt tid, men jeg ble fornøyd til slutt!

Hva synes du om looken?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg