VLOG – IN THE MAKING

Nå blir det en skikkelig kort liten blogge-økt her haha! Jeg har vært på jobb og er en liten tur hjemom før det bærer avgårde til Sverige for å konkurrere i morgen! Som dere ser på bildene over jobber jeg også med bloggen som forhåpentligvis blir ferdig snart! Blir liksom alltid bare litt jobbing her og litt jobbing der, får aldri ti d til å sette meg ned å bare gjøre den ferdig liksom.. men men, den kommer etterhvert!
 

Fra sak til sak, vi skal kjøre til Gøteborg sammen med Jørgen og Anastasia så det skal bli hyggelig med ei litta roadtrip!! Vi kjører ned i to tiden, så vi blir heldigvis ikke så sent fremme, liker å ha litt tid før vi skal i seng liksom! Heldigvis begynner ikke konkurransen før ca klokken 3 på lørdag så jeg kan fikse både hår og sminke på lørdag morgen. 

Igjen fra sak til sak, i dag opplevde jeg noe skikkelig ubehagelig… jeg skal skrive litt om det på bloggen senere, men hvis dere vil lese litt kort om det kan dere sjekke ut Instastorien minpå @ronjaostensvik !

 

Nå skal jeg spise og pakke sammen sakene, så bærer det avgårde!
xoxo         

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg