KAN RINGNES PARK // SYSTEM PROFESSIONAL

Reklame | KAN frisører

PHOTOS FROM THE KAN RINGNES PARK SALON // SYSTEM PROFESSIONAL PRODUCTS

Håret er en veldig stor av identiteten, og personlig synes jeg det er veldig viktig å ha et hår jeg er fornøyd med for å føle meg vel! Det betyr ikke at jeg ikke av og til føler for å bare dra alt opp i en dott midt på hodet og få det bort, men det å ha et friskt hår med en farge og klipp som passer meg og livstilen min er så viktig!

I det siste har jeg testet ut et par produkter som jeg fikk da jeg var hos KAN frisører. Jeg fikk med meg en fargebevarende shampoo, en en glattende balsam og hårmaske fra System Professional. Jeg er alltid litt nervøs for å prøve nye hårprodukter fordi jeg er litt kresen haha. Men heldigvis falt disse rett i smak! Jeg er for det første ganske var på lukter, så det er veldig viktig for meg at det lukter godt og  mildt. I tillegg de gjør at håret holder fint på fargen, synes jeg at den ikke tynger håret, noe som jeg setter veldig pris på!

Den glattende balsamen og hårmasken er geniale å ha når jeg skal rette håret. Litt av jobben er liksom gjort fra før og du slipper å bruke så mye tid og ikke minst varme for å rette håret. Spesielt for meg som har krøller er det veldig greit å ha.

 

Det som er spesielt med disse produktene er at de setter sammen ulike produkter fra serien ut fra hva akuratt ditt hår trenger. Man tar en “test” HER hvor man legger inn ulik info om håret sitt, som hvor tørt det er, om man har flass osv, og så får man en “Energy code” med hvilke produkter de anbefaler at du bruker til akuratt ditt hår. Du kan ut fra det du får vite der velge alle eller noen produkter som passer deg. De ulike produktene kan du sjekke ut HER.

Produktene og dyktige frisører finner du hos  KAN Ringnes Park som du kan sjekke ut HER!

Har du testet denne serien produkter før?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg