TB TO COPENHAGEN

Fant plutelig disse bilene fra da vi var i København og danset EM i standard. Denne vesten jeg kjøpte der borte, på New Yorker er definitivt blitt en av favorittene i skapet mitt! Perfekt til kalde dager. Den kan liksom bruker både under ytterjakken som et ekstra lag, men også perfekt inne, ikke for mye, men varmer godt.

I dag har jeg rett og slett vært hjemme fra jobb fordi jeg sov så dårlig i natt og har vært en tur hos legen – alt er bra! Virker bare som kroppen jobber med et eller annet nå for tiden, men satser på det det gir selv snart. Jeg pleier å sove som en stein fra det øyeblikket jeg legger hodet på puta til alarmen ringer, så jeg fungerer dårlig etter å ha såvet dårlig flere netter på rad. Heldigvis fikk jeg såvet frempå i dag, og det kjenner jeg hjelper allerede. Også det å få sjekke at det ikke er noe alvorlig hos legen, sånn at jeg slipper å lure, gjør at jeg føler meg bedre med en gang. Nå sitter jeg på kafe på Strømmen Storsenter og bare slapper av litt før jeg skal hente Sverre på jobb. Vi skal en tur i studio for å ha en helt rolig teknikk økt.

Resten av uken skal det prioriteres å legge seg tidlig sånn at jeg får mest mulig hvile etter trening og jobb. I går la jeg meg klokken 9,  og jeg har som mål å legge meg innen 10 også resten av uken. Mange dager er vi ikke ferdige i studio før 9, så det å være i seng til 10 er nesten umulig..Men på en annen side må jeg bli flinkere på å prioritere det å bare komme seg i seng. Er plutselig så mye man skal gjøre når man kommer hjem! Vi har tross alt en leilighet å holde ryddig…klær å vaske, mat å lage osv. Men restitusjon er veldig undervurdert, og jeg kjenner på kroppen hvor utrolig viktig det er i det periodene jeg ikke får nok.

Nå skal jeg rett og slett kjøpe meg en sånn klesrulle, for hjemme er det en pus som etterlater lange hvite hår på alle klærne mine haha!

Hva gjør du når du skal slappe av?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg