#HAIRBYRONJA

Jeg har jo danset i mange mange år, og fikset mitt eget hår veldig lenge. I de siste årene har jeg fått en økt interesse for å fikse hår på andre i tillegg til meg selv. Over kan dere se en del bilder fra dansehår jeg har laget på meg selv og andre. Fremover kommer jeg til å sette av litt tid dagen før konkurranser for å fikse hår på for andre, sånn at jeg får øvd meg enda mer!

Så hvis du er en danser og ønsket å få fikset håret ditt før en konkurranse kan du kontakte meg på mail [email protected] eller på Facebook!

Jeg har også opprettet en egen Instagram bruker der jeg kommer til å poste alle dansehår jeg lager, i tillegg til sminke, steining av sko osv osv! Så hvis du vil følge min kreative side så fåreslår jeg at du følger den brukeren, som heter @made.by.ronjaostensvik !

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg