HANDMADE BY RANDI

Her er de nyeste leggvarmerne i samlingen min fra @handmadebyrandi! Disse strikket min kjære mor til meg i løpet av juleferien. Det er skikkelig kaldt i studio om dagen, så det er veldig godt å ha noen gode leggvarmere i skapet. I tillegg holder de skoene mine fine mye lenger.
 

I dag har jeg vært på jobb, truffet venninna mi Tiril på Strømmen storsenter, og vært på trening. I dag var det latin som sto på planen og vi hadde en veldig fin trening. Nå skal jeg straks komme meg i seng. For som vanlig skal jeg opp tidlig i morgen! Derfor blir dette et rimelig kort innlegg, men det kommer flere i morgen!

God natt!

xoxo

 

Here are the newest leggings in my collection from @handmadebyrandi . It is really cold in the studio these days so it´s really nice to have these warming my feet. And, they also keep my shoes nicer longer.

 

Today I´ve been at work, meet up with a friend of mine, Tiril and I´ve been to the studio. Thursdays are latin days, so we´ve been doing that today. But now it´s time for bed, I am really tired! So this will be a short post…but tomorrow there will be more!

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg