COMPLETE AGAIN

Som overskriften sier…endelig føler jeg meg komplett igjen! Og det med disse flotte neglene Ann-Torill (@MissNailedIt) laget på meg i dag. Det var lenge siden sist nå grunnet juleferie og diverse, så jeg gledet meg skikkelig! Jeg har egentlig hatt en ganske dårlig dag i dag grunnet mye stress og at jeg har følt meg litt uvel, men når Ann-Torill åpner både døren og armene med verdens største smil kan man ikke være sur lenger haha! For en herlig egenskap! Det å være hos Ann-Torill var definitivt dagens høydepunkt. Og på toppen av det drar jeg derfra med negler som lyser opp enhver grå dag.

 

Desverre kunne hun ikke fikse det at jeg føler meg dårlig sånn ellers haha, så jeg sto over treningen i dag. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde, for nå har jeg en dundrende hodepine og føler at noe kryper innpå meg… Håper virkelig jeg klarer å sove det av meg! Men før jeg kan gå å legge meg må jeg vaske klær, spise litt og rydde litt her!

 

Hva synes du om neglene?

xoxo

 

Like the headline says : I feel complete again, with this super fresh set of nails done by @MissNailedIt ! I got my last nails done before the Norwegian Championship so it´s been a while! I´ve actually had a quite crappy day today, hehe. I´ve been really stressed and I´ve not been feeling very good… But when Ann-Torill opened her door and stood there with her arms open, she brightened my day up! It is impossible to stay down when she is around – what a nice quality!

Unfortunately she´s not a magician, so I still felt a bit sick when I left, so I skipped today´s practice. I am very happy with my decision because I really don´t feel any good right now. I have a big headache and I feel something is not 100% right. Hopefully I´ll sleep it off. But before that, I need to wash some clothes, eat and tidy up a bit!

What do you think about my new nails?

xoxo

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg