HENNA

Endelig fant jeg ut at jeg skulle lage henna igjen! Jeg synes jo det er så gøy, men har sjelden tid til å sette meg ned med det. Det er enda en liten stund til vi skal konkurrere igjen så jeg tenker å prøve å få lagd et par til før den tid. Jeg lager henna på frihånd, så det er jo ikke perfekt. Men synes egentlig det er litt av sjarmen.

Denne her lagde jeg i juleferien, så det er snart på tide med en ny en! I tillegg har jeg laget et par på noen venner av meg. Se instagram for flere eksempler. Jeg bruker #hennabyronja på de jeg legger ut, så hvis dere vil se hva mer jeg har laget kan dere se der!

Nå er det straks leggetid for min del. Mandager er lange dager, jobb, privattime, kurs (jeg underviser) og deretter fellestrening. Meget klar for sengen ja!

xoxo

 

I finally found some time to make henna again! I made this one during the holiday, so its soon time for a new one! There is still some weeks left until we’re going to compete, so I have some time. Lately I’ve also made a few on some of mye friends, you can check out my hastig #hennabyronja for more!

Now its time for me to go to bed. Mondays are really long…work, private lesson, then I have a dance class that I teach and at last we have a group lesson. Pretty ready to sleep, haha!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg