WATER VIEW

// BRADIS BY ABIGAIL GYAMFI // PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD //

I natt dro vi fra hotellet vårt i Trakai klokken 04:00, avgårde til flyplassen sammen med et annet par. Flyet vårt gikk klokken 6:40, mens deres gikk 5:50, så vi måtte avgårde litt tidligere. Men det var veldig greit å kunne dele taxi med dem slik at det ble billigere! Vi landa i Norge rundt 7 norsk tid, og tok bussen hjem. Da vi endelig kom oss inn dørene la vi oss nedpå og tenkte vi skulle sove til ca 12, som var rundt 3 timer til. Den alarmen husker jeg knapt at gikk av, og vi sov til klokken 2 i stedet haha! Men vi har hatt en uke med mye trening, dårlig med mat og på toppen av alt lite søvn i natt. Så det hadde vi nok bare godt av. Etter at vi endelig våkna til tok jeg meg en god dusj før vi spiste lunsj og dro ut for å handle inn.

Etter en liten tur på butikken dro vi hjem og jeg har endelig fått begynt å flytte skikkelig inn! Jeg elsker å innrede og styre på, men det er likevel litt av en jobb. Har ingen kontroll på hvor noe som helt er om dagen haha, så det skal bli godt å få litt system i rotet her. Etter noen timer med rydding og styring ble det taco og serie her, deilig! Nå sitter jeg å legger inn alle videoene fra campen, og jeg gleder meg til å sette sammen vloggen og vise dere litt hvordan en dansecamp fungerer, sånn behind the scenes ish!

Nå er det snart leggetid for oss her, og så står det en ny dag for tur. Da blir det mer innflytting og trening 🙂

xoxo

We left our hotel at 4 this morning, leaving for the airport with another couple we know. Their flight was even earlier than ours, but it was nice to be able to share the taxi with them. We landed in Norway around 7 this morning and jumped on the bus homewards. When we finally got indoors we went straigt to bad and planned to sleep until 12 (about three hours). At 13:15 we woke up and barely remembered that we had turned off the 12 o´clock alarm haha. We´ve had a long week with a lot of training and very little sleep this night, so we probably needed it.

When I finally got out of bed I took a nice shower before we went to do some grocery shopping. And after that I could finally start to really move in here. I love decorating and doing all this stuff, but it really takes a lot of time. I have no idea where anything is yet haha, so it´s basically a big chaos, and I´m looking forward to sorting it out!