DANCE HAIR BY ME

Jeg er glad i å fikse dansehår, og prøver ofte å lage noe nytt på meg selv sånn at jeg får prøvd og øvd meg på forskjellige ting! Jeg er ingen ekspert, men har opp gjennom årene lagt mange forskjellige hårsveiser hehe! Under kommer noen flere bilder av diverse dansehår som jeg har laget på meg selv og andre

I like to fix dance hair for competitions, and I often try out different things on myself to get better at different styles. I´m no expert but I have made a lot of dance hair up though the years. Below you can find some more pictures of dance hair I´ve made for myself and others.

          

   

Jeg ønsker å øve meg enda mer, så hvis noen ønsker å få håret sitt fikset til konkurranser etc så ta gjerne kontakt! Alle hår er forskjellige så det er alltid morsomt og lærerikt å fikse noen andre sitt! Jeg husker da jeg var liten og mamma eller noen andre alltid fikset mitt hår, og noen av “de store” jentene sa de hadde fikset håret selv, da tenkte jeg bare wow, hvordan får de til det? Så man lærer seg litt ting og tang underveis. Spesielt ettersom man blir eldre og ikke lenger har med seg foreldre osv på konkurranser. Men det er alltid digg å få noen andre til å fikse håret sitt haha, hvis jeg har med noen som tilbyr seg å fikse mitt sier jeg sjelden nei takk, for det er jo en tidkrevende prosess. 

I dag begynner det eg treningshelg for oss, men jeg har vært så uheldig å fi et skikkelig tilbakefall i denne forkjølelsen min?. Vi skal mest sannsynlig ha en privattime i dag, og så tror jeg bare jeg må dra hjem å legge meg igjen sånn at jeg kan være med hele morgendagen og søndag. Skikkelig typisk og så kjedelig? men men er bare å kjøre på med tran, c-vitaminer og hvile egentlig.

xoxo

I want to practice even more, so if somebody wants their hair done for a competition, don´t hesitate to contact me! Every hair is different så it´s always very interesting to fix someone else´s hair. I remember when I was young, my mother or teacher used to make my hair, and I was so impressed when the “big girls” told me that they had fixed their hair themselves. But as you grow older you learn to do it yourself. Atleast you should, because at some point your parents/teachers can´t join competitions.  But hey, it is always nice if somebody else can do your hair?because it really takes time! 

Today a training weekend is starting for us, but unfortunately I´ve gotten ill, AGAIN! We will have one private lesson today, but then I´ll go home again to sleep. Time for a lot of c-vitamins and rest!

xoxo

6 kommentarer

Siste innlegg