RETRO // HANDMADEBYRANDI

                             #RETROGENSER #RETROSWEATER MADE BY RANDI ØSTENSVIK 

Måtte jo ha en liten selfie-session i den nye flotte genseren min! Mamma er så flink å strikke og jeg elsker strikka gensere – god match! Dette er den andre genseren hun har laget til meg og hun holder på med enda en, gjett om jeg kommer til å være fin i vinter da! Endelig har jeg litt fine og varme gensere å velge i, før gikk jeg veldig mye i de få jeg hadde, og det blir litt kjedelig i lengden. Nå kan vinteren bare komme (plis ikke kom enda)! Du kan sjekke ut vår Instagram profil @handmadebyrandi .

I dag har jeg vært hos kiropraktoren, mer om det i morgen, hos legen en liten tur, og på trening. Det har vært en veldig fin dag, og nå er jeg rimelig klar for sengen! Nok en travel dag i morgen, da skal jeg blandt annet fikse neglene mine!

xoxo

 

I had to take some selfies in my new awesome weather that my mum made! You can check out more of her work on Instagram @handmadebyrandi ! She is so good, and I love these kind of sweaters, the warm kind, haha! She is already making another one -. love it! Today I´ve been to the chiropractor and the doctor, and we have been dancing a lot of course! More about that tomorrow, I have a busy day tomorrow as well, among other things I am fixing my nails – yay! Stop by tomorrow for more of that. 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg