GETTING READY

I dag var jeg på jobben for å skrive under den nye arbeidskontrakten min! Jeg gleder meg så masse til å starte igjen, jeg har på 30 % fast, og er vikar på toppen av det, så det blir bra. I tillegg til den jobben skal jeg fortsette å undervise på LSKdans. Satser på at det til sammen skaffer nok inntekt til at alt går rundt.  

Nå sitter jeg hjemme, har spist litt mat, og nå koser med men en stor kopp med bær! Jeg elsker bær, det er liksom godteri og sunt på en gang hehe. Når jeg er ferdig med dem skal jeg pakke til trening. Sverre er fortsatt syk så jeg skal trene dans alene. Forhåpentligvis er han frisk nok til å trene i morgen! 

TO FROM BIKBOK // RING AND SUNGLASSES FROM GLITTER // PANTS FROM MOODS OF NORWAY // NAILS BY MISS NAILED IT

 

Da skal jeg gjøre meg klar til trening! Og de gode nyhetene jeg har nevnt, kommer på bloggen i morgen, så husk å stikke innom da!

xoxo 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg