GIRL TIME

Som sagt hadde jeg en skikkelig fin dag med venninnen min Tiril i går. Det er så hyggelig å ha litt jentetid innimellom. I dag går dagen med til me-time ettersom Sverre fortsatt er syk… Det er sååå kjedelig, herlighet, bli frisk mann! Jeg må bare prøve å se på det positive og bruke dagen på å samle ekstra krefter til ukene som ligger fremfor oss. Vi skal trene og reise masse fremover så det er bare å lade opp når man kan. Nå skal jeg sette meg ned å planlegge ukene som ligger foran oss i forhold til mat, jobb, trening osv. I tillegg til det skal jeg gjøre klar noen blogginnlegg og rett og slett tøye litt tenkte jeg.

 

Hva gjør du på late søndager?

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg