HEALTHY SNACKS


 
     

I går var vi på besøk hos familien til Sverre, jeg glemte å ta bilder av maten hehe, men over kan dere se den deilige desserten. Jeg elsker frukt og bær, så dette var midt i blinken for min del. 

Før vi dro dit var jeg på Fresh og prøvde ut det nye programmet mitt. Det er moro å bytte program, nye utfordringer! Det gikk ganske bra, så jeg tror det kan bli moro på treningssenteret fremover. I dag har Sverre desverre klart å bli dårlig, så det blir desverre ingen dansing i dag.. Forhåpentligvis blir han bedre i løpet av dagen slik at vi kan trene igjen i morgen! Jeg skal ikke ta programmet igjen før i morgen, så i dag får jeg finne på noe annet! Jeg skal høre med venninnene mine om noen vil gå en tur eller noe sånn. 

 

Forresten – jeg har skikkelig gode nyheter!! Så følg med de nærmeste dagene for å finne ut hva det er!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg