DIY SKIRT // FINISHED PRODUCT

   

Her er det ferdige skjørtet! Jeg har prøvd å trene i det og jeg er ganske så fornøyd faktisk! Som sagt er jo dette langt fra noe tryllekunst og jeg har bare  klippet og håndsydd alt mulig, men på en annen side viser dette at det ikke skal så mye til for å lage noe kult. Jeg har en symaskin som jeg har arvet som jeg ønsker å lære meg med, så kanskje det blir litt mer avanserte prosjektert i fremtiden. Uansett så er jeg fornøyd med dette skjørtet og har planer om å prøve meg på å sy om flere gamle plagg.

 

I dag skal jeg bare være hjemme nå på formiddagen, men i ettermiddag skal jeg trene på LSK, latin, så kanskje jeg skal ha på meg dette skjørtet. Etter treningen skal vi ut i Lillestrøm faktisk, fordi baren “Snakkes” skal ha en sånn tema-kveld med quiz og noe greier. Så da skal vi ut en fin gjeng, så det gleder jeg meg masse til! Frem til jeg drar til studio skal jeg kose meg med “The Ellen Show” og “Top Model”, og kanskje lese litt mer. 

 

Hva skal du i kveld?

 

xoxo

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg