LOOKING OUT

I dag ble jeg virkelig minnet på hvor dårlig jeg kan være til å planlegge. Egentlig er jeg ganske god på å planlegge, og skriver huskelister, to.do lister, fører almanakk osv! Men når det kommer til mat, er jeg helt håpløs! I dag presterte jeg å ta med meg en pakke med gulrøtter på jobb…that´s it. Så jeg gikk fra jeg sto opp til klokken 3 men kun å ha spist noen små gulrøtter.. Jeg hadde ingen lange nok til pauser til å dra på butikken, så det ble en dag med rumlende mage gitt. 

Det hender jeg klarer å gjøre alt kvelden før, men av en eller annen grunn sitter den måltids planleggingen langt inne hos meg. Jeg har blitt mye flinkere til å planlegge og spise skikkelig middag hver dag, men lunsjen og andre mellommåltider trenger fortsatt en del jobb… Så hvis det er noen som har noen gode tips så er det bare å komme med dem! Jeg begynner i utgangspunktet litt senere på jobb i morgen enn normalt, så kanskje jeg faktisk klarer å få med meg litt mat på jobb haha! 

 

Utenom det har vi hatt latin felles trening i dag, som er siste fellestreningen før konkurransen på søndag. Det er bare en liten østlands-serie, men vi trenger konkurranse trening og gleder oss til å danse for de som kommer å ser på! Konkurransen holdes i Lier, så kom å se på søndag om du har sjans!

 

xoxo

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg