THIS WEEK

                                          
                                                                                                    PHOTO BY HELENE SPILLING
Denne uken har gått med til en hel del trening som vanlig, både dans og styrketrening. Og uken er enda ikke over! For denne helgen har vi nemlig treningshelg med Sasha Melnikov – moro! Bildet over ble tatt i går på den ukentlige torsdags – treningen vår av Helene, takk til henne! Det ligger også en video på instagrammen vår @legactions. 
 

Denne uken har jeg vært så vanvittig støl! Vi har jo danset mye, men det som virkelig tok knekken på musklene mine denne uken var styrketreningen med Siri på tirsdag! Og det at jeg skulle være flink å gjøre noe av det dagen etterpå hjalp jo ikke akkurat på stølheten haha. Så nå sliter jeg spesielt med trapper….som det er veldig mange av rundt omkring har jeg funnet ut av! Men jeg har også prøvd å tøye litt mer enn vanlig, og du kan jo se hvordan det går på bildet under:

Ellers denne uken har jeg innsett hvor syykt forskjellig håret mitt ser ut i forskjellig lys! Begge disse bildene under er tatt i dag, bare i forskjellig lys…Readhead i det ene øyeblikket, brunette i det neste. Jaja kult det, men det som ikke er fullt så kult er når noe ser helt rødt ut og noe er mørke brunt… men men, sånn er det!

    
Utenom det har jeg egentlig hatt en skikkelig fin uke med både masse jobb, noen dager der jeg har kunnet sove lenge, og andre dager jeg har hatt masse å gjøre. Det er skikkelig deilig når dagene varierer litt, men at det likevel er rutiner osv. For eksempel: Jeg “holder av” dagen fra 7-14 for å jobbe, sånn at jeg alltid er tilgjengelig for skolen, og om de ikke har behov for meg prøver jeg å bruke den tiden på noe nyttig her hjemme. Etter det har jeg ca 2-3 timer på å spise å gjøre eventuelle andre ting. Deretter er det avgårde på trening og hjem rundt 10 på kvelden. Så som regel er jeg på jobb til ca 14, så er hjemme å spiser middag og pakker baggen, og deretter er jeg i studio og eller treningssenteret fra rundt 6-9. Noen ganger lenger pga undervisning osv. 

Og med dete ønsker jeg dere en super helg videre – jeg skal på trening igjen i både morgen og på søndag, men på søndag ettermiddag skal jeg ha photoshoot med en veninne! Jeg gleder meg masse! Hva skal dere i helgen?
                                                   

                                                                                                                     xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg