A NAIL STORY

Se så mange fine negler jeg har fått av @MissNailedIt , og tidligere @Rockinnailsandbeauty. Over ser dere alle neglene jeg har fått, og jeg tror til og med jeg har lagt dem i kronologisk rekkefølge. Det er helt fantastisk å ha en sponsor som er så flink, så snill og god, og som stiller opp til alle døgnets tider. Jeg har vært så heldig som har blitt så godt kjent med Ann Torill og søsteren Ellen som begge har fikset negler og bryn for meg. De er så herlige folk, og jeg gleder meg alltid til å se dem.  Til konkurranser lager de helt vanvittige negler som ser fantastiske ut på gulvet, og inni mellom har jeg mer nøytrale negler. I alle fall så nøytrale som kreative Ann-Torill klarer å la meg dra med haha. De nederste her er de jeg har nå som er helt sykt nøytrale i forhold til hva jeg pleier å ha haha. Men det er alltid greit å variere litt slik at man ikke blir lei. Jeg klarer ikke å se for meg et liv uten flotte negler nå altså…så jeg gruer meg skikkelig til den dagen jeg ikke skal gå dit regelmessig lenger! Men heldigvis så slipper jeg å tenke på det helt enda! Det neste jeg skal ha negler til nå er NM, så det blir spennende å se hva Ann-Torill har funnet på! Jeg lar henne lage akkurat det hun vil slik at hun skal få øvd på det hun måtte ønske, så blir det en vinn vinn situasjon for begge – jeg får flotte negler og hun får øvd seg!  

 

Nå skal jeg komme meg i seng, for jeg skal supertidlig opp i morgen – igjen!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg